Tuesday, November 17, 2009

Bio Aura : Penapis Air Rumah Anda

Kepada mereka yang masih belum mempunyai penapis air di rumah anda dan masih tercari-cari jenis yang hendak dipasang, Bio Aura adalah merupakan produk yang saya bekalkan. Harga seunit adalah adalah RM2,080. Antara kelebihan produk in adalah:


1. Bio-Aura dapat anugerah superbrand
mcm mana nak dpt anugerah tuh? kena ada pengguna kalau tak salah saya 10 000 pengguna yang guna secara berterusan selama 5 tahun, tanpa sebarang komplen,baru kerajaan bagi anugerah superbrand tuh..dan juga syarikat yang kukuh yang  tersenarai di bursa saham dan sudah menjangkau 20 tahun berada dipasaran.

2. Bio-Aura tak guna elektrik.
ada sesetengah fitler air yg bagus, tp guna elektrik sebagai punca kuasa utk menapis dan memberi zat kepada air tersebut.bioaura mudah,praktikal tuk dipasang dan tak perlu ada elektrik tuk jadi punca kuasanya.

3. Boleh bayar instalment tanpa ada kadar bunga
sebab beli kat saya boleh bayar ikut kemampuan bulanan, tanpa ada hidden charge. boleh pilih nak bayar sampai bila.produk ni life warranty.so takde masalah kalau pilih nk bayar, kalau nak service ke apa ke,bgtau ja.. boleh bincang dengan sy secara peribadi.

No comments:

Post a Comment